E-Usługi dla Mieszkańców
Projekt skierowany jest do wszystkich, którzy chcą załatwiać sprawy w urzędzie bez wychodzenia z domu. Możliwość składania dokumentów oraz dokonywania płatności drogą elektroniczną może okazać się ogromnym ułatwieniem.
1. Wejdź na stronę: www.eobywatel.gmina.nowaruda.pl
2. Zarejestruj się
3. Szybko i skutecznie załatw sprawę
Na stronie e-obywatel znajdują się karty informacyjne, które opisują dokładnie od strony formalnej sposób i ścieżkę załatwiania spraw w naszym urzędzie. Na tej samej stronie, w strefie e-PUAP znajdziesz zestaw wymaganych wniosków i formularzy. Dokumenty można szybko i prosto wysłać elektronicznie poprzez tzw. profil zaufany lub wydrukować i przedłożyć w urzędzie.
Elektroniczna skrzynka podawcza (ESP): /s2c7k7u7id/skrytka
PROFIL ZAUFANY
Portal Gminy Nowa Ruda jest bezpiecznym i pewnym mechanizmem do wymiany informacji i płatności między mieszkańcem, a urzędem. Wspieramy bezpieczne systemy płatności elektroniczne, takie jak ePUAP i podpisy kwalifikowane.
Czym jest profil zaufany?
Profil zaufany to potwierdzony zestaw danych, które jednoznacznie identyfikują jego posiadacza w usługach podmiotów publicznych w internecie. Te dane to imię (imiona), nazwisko, data urodzenia oraz numer PESEL. Profil zaufany jest tak zabezpieczony, aby nikt — poza jego właścicielem — nie mógł go użyć. Dzięki temu każda osoba, która ma profil zaufany i użyje go w usłudze internetowej podmiotu publicznego, jest wiarygodna.
Za pomocą profilu zaufanego skutecznie potwierdzisz swoją tożsamość w internecie (to pozwala automatycznie udostępniać dane, które są przeznaczone tylko dla ciebie) oraz podpiszesz wniosek, jeśli jest to niezbędne do załatwienia sprawy.
Dowiedz się jak założyć Profil Zaufany