Sprzedaż samochodu pożarniczego Jelcz 005M - przetarg 28 lutego 2025
Załącznik do zarządzenia nr 56/25 z dnia 10 lutego 2025 roku.
- Przedmiotem sprzedaży jest samochód specjalny pożarniczy marki Jelcz 005M o nr rejestracyjnym WBN 242D będący własnością Gminy Nowa Ruda.
Dane identyfikacyjne pojazdu:
1) rok produkcji – 1985
2) data ważności badań technicznych – brak.
3) data ważności ubezpieczenia – 31.12.2025 r.
4) wskazanie drogomierza - 50076 km,
5) numer rejestracyjny – WBN 242D,
6) nr VIN – 3599132409808
7) silnik z zapłonem samoczynnym o pojemności 6842 ccm/110kW/150KM.
8) napęd 4x4
9) Usterki pojazdu:
- brak termostatu,
- niesprawne akumulatory
- uszkodzone zawory beczki
- Cena wywoławcza przedmiotu sprzedaży – 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł 00/100). Przedmiot sprzedaży jest wolny od wpisów, jakichkolwiek ciężarów i ograniczeń.
- Miejsce i termin przetargu:
Pierwszy przetarg pisemny nieograniczony odbędzie się dnia 28 lutego 2025 roku.
o godz. 10.30. w siedzibie Urzędu Gminy Nowa Ruda, ul. Niepodległości 2, pokój nr 17. - Osoby zainteresowane nabyciem samochodu mają możliwość obejrzenia przedmiotu przetargu, zapoznania się z jego dokumentacją pod wskazanym adresem:
Ochotnicza Straż Pożarna w Świerkach
57-451 Świerki 4A
po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym: +48 663393101 - Warunki przystąpienia do przetargu:
Złożenie w wyznaczonym terminie oferty pisemnej opatrzonej własnoręcznym podpisem oferenta. Oferta winna zawierać imię i nazwisko oferenta lub nazwę firmy, adres, NIP
i oferowaną cenę. - Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Oferta – samochód pożarniczy marki Jelcz 005M o nr rejestracyjnym WBN 242D” , w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy Nowa Ruda, ul. Niepodległości 4, 57-400 Nowa Ruda lub wysyłać listownie na powyższy adres.
Termin składania ofert upływa dnia 28 lutego 2025 roku o godzinie 10.00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku złożenia oferty w formie listowej, w dniu 28 lutego 2025 roku o godzinie 10.00 przesyłka musi znajdować się w sekretariacie urzędu. - Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży będzie dokonanie zapłaty całej należnej kwoty z tytułu zapłaty ceny. Kwota podlega zapłacie przelewem na konto Gminy Nowa Ruda (GBS Radków z/s w Nowej Rudzie: 73 9536 0001 3001 0006 7351 0001) lub w kasie Urzędu Gminy Nowa Ruda w ciągu 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu.
- Wójt Gminy Nowa Ruda zastrzega sobie prawo do zmiany treści i warunków ogłoszenia, odwołania przetargu i nie wyłonienia oferty z powodu niskiej ceny, a także bez podania przyczyny.
- Szczegółowych informacji dotyczących przetargu udziela Referat Organizacyjny, Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego, /tel. 74 8720924/ w godzinach od 7.00 do 14.00.
/11.02.2025/