W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Gmina Nowa Ruda Unia Europejska

Przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż samochodu specjalnego do wywozu odpadów gromadzonych w pojemnikach typu dzwon - 6 grudnia 2024 r.

Wójt Gminy Nowa Ruda ogłasza II przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż samochodu specjalnego do wywozu odpadów gromadzonych w pojemnikach typu dzwon.

Załącznik nr 1 do zarządzenia  nr 570/2024 z dnia 15 listopada 2024r.

Przedmiotem sprzedaży jest samochód specjalny marki DAF FA LF55.220G18 do wywozu odpadów gromadzonych w pojemnikach typu dzwon, stanowiący własność Gminy Nowa Ruda, użytkowany przez Noworudzkie Usługi Komunalne.

Dane identyfikacyjne pojazdu:

  1. Marka i typ pojazdu - DAF  FALF55.220G18
  2. Rodzaj i przeznaczenie pojazdu – podwozie samochodu ciężarowego DAF, naczepa typu ZITO 4 (opis funkcjonalności naczepy w załączniku nr 3 do zarządzenia)
  3. Rok produkcji 2011
  4. Data pierwszej rejestracji 18 października 2011 r.
  5.  Data  ważności badań technicznych – termin badań technicznych upłynął 10 marca 2023 r. samochód nieużytkowany z powodu wycofania się Gminy z metody selektywnej zbiórki odpadów w pojemnikach typu dzwon
  6. Stan licznika w momencie ostatniego badania technicznego 84017 km,
  7. Numer rejestracyjny – DKL 7UG9
  8. Nr VIN – XLRAE55GFOL365665
  9.  Pojemność silnika 6692.6cm³/163.2kW
  10. Paliwo: olej napędowy, emisja CO2 – 5 , norma euro V
  11. Dopuszczalna ładowność 8800 kg
  12. Dopuszczalna masa całkowita 18000 kg
  13. Liczba osi: 2
  14. Polisa OC aktualna do 17 października 2025

Cena wywoławcza przedmiotu sprzedaży – 95 300 zł. Przedmiot sprzedaży  jest wolny od wpisów, jakichkolwiek ciężarów i ograniczeń.

Miejsce i termin przetargu: Drugi przetarg pisemny nieograniczony odbędzie się dnia 6 grudnia  2024 r. o godz. 12.00. w siedzibie Urzędu Gminy Nowa Ruda, ul. Niepodległości 2, sala narad I piętro.

Osoby zainteresowane nabyciem samochodu mają możliwość obejrzenia przedmiotu przetargu, zapoznania się z jego dokumentacją po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem  74 872 0908  lub 74 872 0924.

Warunki przystąpienia do przetargu:

Złożenie w wyznaczonym terminie oferty pisemnej opatrzonej własnoręcznym podpisem oferenta. Oferta winna zawierać imię i nazwisko oferenta lub nazwę firmy, adres, NIP i oferowaną cenę brutto i podpis.

Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Oferta kupna samochodu specjalnego do wywozu odpadów ”, w sekretariacie Urzędu Gminy Nowa Ruda, ul. Niepodległości 2, 57-400 Nowa Ruda lub w Biurze Obsługi Mieszkańców, ul. Niepodległości 4, 57-400 Nowa Ruda albo listownie na adres: Urząd Gminy Nowa Ruda, ul. Niepodległości 2, 57-400 Nowa Ruda

Termin składania ofert upływa dnia 6 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00.

Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży będzie dokonanie zapłaty całej należnej kwoty z tytułu zapłaty ceny. Kwota podlega zapłacie przelewem na wskazane konto Gminy Nowa Ruda lub w kasie Urzędu Gminy Nowa Ruda w ciągu 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu.

Ogłoszenie, a także warunki aukcji albo przetargu mogą być zmienione lub odwołane tylko wtedy, gdy zastrzeżono to w ich treści.

Wójt Gminy Nowa Ruda zastrzega sobie prawo do zmiany treści i warunków ogłoszenia, zakończenia przetargu i nie wyłonienia oferty z powodu niskiej ceny, a także bez podania przyczyny.

Szczegółowych informacji dotyczących przetargu udziela Referat Organizacyjny, Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego /tel. 74 8720908 lub 74 8720924 w godzinach od 8.00 do 14.00.

Załącznik nr  2 Opini techniczna pojazdu DAF.pdf (3mb)
Załącznik nr 3 Opis funkcjonalności naczepy ZITO 4 (2 mb)