Przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż samochodu specjalnego do wywozu odpadów gromadzonych w pojemnikach typu dzwon - 6 grudnia 2024 r.
Wójt Gminy Nowa Ruda ogłasza II przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż samochodu specjalnego do wywozu odpadów gromadzonych w pojemnikach typu dzwon.
Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 570/2024 z dnia 15 listopada 2024r.
Przedmiotem sprzedaży jest samochód specjalny marki DAF FA LF55.220G18 do wywozu odpadów gromadzonych w pojemnikach typu dzwon, stanowiący własność Gminy Nowa Ruda, użytkowany przez Noworudzkie Usługi Komunalne.
Dane identyfikacyjne pojazdu:
- Marka i typ pojazdu - DAF FALF55.220G18
- Rodzaj i przeznaczenie pojazdu – podwozie samochodu ciężarowego DAF, naczepa typu ZITO 4 (opis funkcjonalności naczepy w załączniku nr 3 do zarządzenia)
- Rok produkcji 2011
- Data pierwszej rejestracji 18 października 2011 r.
- Data ważności badań technicznych – termin badań technicznych upłynął 10 marca 2023 r. samochód nieużytkowany z powodu wycofania się Gminy z metody selektywnej zbiórki odpadów w pojemnikach typu dzwon
- Stan licznika w momencie ostatniego badania technicznego 84017 km,
- Numer rejestracyjny – DKL 7UG9
- Nr VIN – XLRAE55GFOL365665
- Pojemność silnika 6692.6cm³/163.2kW
- Paliwo: olej napędowy, emisja CO2 – 5 , norma euro V
- Dopuszczalna ładowność 8800 kg
- Dopuszczalna masa całkowita 18000 kg
- Liczba osi: 2
- Polisa OC aktualna do 17 października 2025
Cena wywoławcza przedmiotu sprzedaży – 95 300 zł. Przedmiot sprzedaży jest wolny od wpisów, jakichkolwiek ciężarów i ograniczeń.
Miejsce i termin przetargu: Drugi przetarg pisemny nieograniczony odbędzie się dnia 6 grudnia 2024 r. o godz. 12.00. w siedzibie Urzędu Gminy Nowa Ruda, ul. Niepodległości 2, sala narad I piętro.
Osoby zainteresowane nabyciem samochodu mają możliwość obejrzenia przedmiotu przetargu, zapoznania się z jego dokumentacją po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem 74 872 0908 lub 74 872 0924.
Warunki przystąpienia do przetargu:
Złożenie w wyznaczonym terminie oferty pisemnej opatrzonej własnoręcznym podpisem oferenta. Oferta winna zawierać imię i nazwisko oferenta lub nazwę firmy, adres, NIP i oferowaną cenę brutto i podpis.
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Oferta kupna samochodu specjalnego do wywozu odpadów ”, w sekretariacie Urzędu Gminy Nowa Ruda, ul. Niepodległości 2, 57-400 Nowa Ruda lub w Biurze Obsługi Mieszkańców, ul. Niepodległości 4, 57-400 Nowa Ruda albo listownie na adres: Urząd Gminy Nowa Ruda, ul. Niepodległości 2, 57-400 Nowa Ruda
Termin składania ofert upływa dnia 6 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00.
Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży będzie dokonanie zapłaty całej należnej kwoty z tytułu zapłaty ceny. Kwota podlega zapłacie przelewem na wskazane konto Gminy Nowa Ruda lub w kasie Urzędu Gminy Nowa Ruda w ciągu 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu.
Ogłoszenie, a także warunki aukcji albo przetargu mogą być zmienione lub odwołane tylko wtedy, gdy zastrzeżono to w ich treści.
Wójt Gminy Nowa Ruda zastrzega sobie prawo do zmiany treści i warunków ogłoszenia, zakończenia przetargu i nie wyłonienia oferty z powodu niskiej ceny, a także bez podania przyczyny.
Szczegółowych informacji dotyczących przetargu udziela Referat Organizacyjny, Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego /tel. 74 8720908 lub 74 8720924 w godzinach od 8.00 do 14.00.
Załącznik nr 2 Opini techniczna pojazdu DAF.pdf (3mb)
Załącznik nr 3 Opis funkcjonalności naczepy ZITO 4 (2 mb)